under CONSTRUCTION




De flesta som e inne på reggae har nog hört Collie Buddz's låt Come Around men kanske missat andra sköna produktioner av den Bermudafödde artisten. Därför har jag slängt in mina favorit-Buddz-låtar här så att ni kan få slappa till lite soft reggae så här i sommarvärmen!

   
Collie Budz - Come Around     Collie Budz -Blind To You

Jag vill också passa på att slänga in lite annan musik. Sån musik som ger rysningar i nacken och gör att man inte kan låta bli att gunga med i beatet ^^
Jag presenterar EMPERATRON med den glödheta låten PANIC (Den blir sjukt fet 1:30 ;D)
Emperatron består av
 Duponddupont
Juden
Plus de Massiff
Waara Weston

De är en finsk dj-kvartett med dubstep och elektro (I ♥ dubstep&electro) i skallen. Låten "Panic" som släpptes för nån dag sen är originalproducerad av Emperatron och är ett välkommet tillskott i mitt musikbibliotek och kommer garanterat att spelas på repeat för att värma inför helgen! Glöm inte att kika in på deras blog då de ofta droppar feta mixar och tejps ;D 
peace 'n' love!

0 kommentarer:

top